top of page

Family bike

Ravno takrat, ko smo začeli hoditi v vrtec, smo se tudi preselili. V vrtec sta šli obe punci hkrati, stari eno leto in tri leta. Prej smo živeli čisto blizu vrtca, tako, da bi bilo peš idealno, sedaj pa je s kolesom približno 10 minut do vrtca.

Tudi če smo se preselili decembra, sem jaz takoj šla v akcijo za Family Bikom, to se mi je zdela idealna rešitev. Sem bolj športen tip mamice, tako da se po Ljubljani izogibam avtu, razen v primerih ko ne gre drugače.

Na bolha.com smo našli dva primerna, enega so že prodali, tako da smo šli hitro gledat drugega. Po poizkusni vožni smo kolo napokali v kombi :) Meni se je zdelo noro dobro. Zima je bila mila, tako da smo se veliko prevozile z njim. Oblekla sem jima kombinezončke, kape, rokavice, šale in smo šle. Veliko bolje kot pa zalaufat avto za tistih 10 minut.

* Še sedaj mi je noro dobr kolo. Ta večja punca gre spomladi v šolo, manjša še ostane v vrtcu. Glede na to, da se je teža na kolesu spremenila, se še vedno z lahkoto vozi kolo.

* Tudi ni panike, če otrok stoji na prečki med pedali, samo nogice mora imeti poravnane, da ga s pedali ne tonkaš.

* Kolo ima 7 prestav in je po ravnini prav lepo tekoč, glede na bolj močen profil gum, zaradi teže. V klanček moraš malo bolj prtisnt. Tudi prav je da hitrosti niso prevelike!

* Mogoče je malo manj praktičen za moške, oziroma za tiste tadaljše ljudi, ker se lahko s koleni butaš v stolček spredaj.

Tavečji punci misli že delajo v naprej in mi večkrat reče, da moramo čuvat kolo in da bo ona to kolo še rabila za svoje otroke prevažat. :))))

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page